Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 08 September 2004

OPs OPHELIA II
The Making of OPs OPHELIA I

Saya telah pun membuat keputusan untuk sama-sama menyertai OPs OPHELIA II yang dijadualkan berlangsung pada sekitar bulan Disember. Walaupun bakal ada tangan-tangan ajaib yang akan cuba menghalang saya dari menyertai OPs OPHELIA, saya akan tetap bersama OPHELIA.

Sewaktu melangkah masuk ke Lambang Sari Istana Budaya, hati saya telah mengatakan tempat ini sesuai untuk OPs OPHELIA II. Saya mahu melihat OPs OPHELIA II di sini. Istana Budaya ! Walaupun Lambang Sari tidak sebesar Panggung Sari tetapi sudah cukup membanggakan sekiranya ia menjadi kenyataan.

Menurut Ketua Pengarah Istana Budaya, pembukaan Lambang Sari adalah satu usaha untuk merapatkan jalinan sedia ada antara Istana Budaya dan penggiat-penggiat seni tempatan. Penubuhannya juga adalah untuk menyambut nasihat dari beberapa tokoh seni dan budaya yang menyarankan agar sebuah panggung yang lebih kecil dibina untuk mempelbagaikan kegiatan kesenian di kompleks Istana Budaya.

Kedudukan penonton berbentuk arena memudahkan penyampai mesej serta interaksi bersama penonton dijayakan oleh OPs OPHELIA II. Dalam sedikit masa yang singkat itu, terdengar juga bagaimana rekabentuk pentas yang diimpikan oleh Tuan Pengarah. Beliau juga mengimpikan untuk menjalinkan kerjasama dengan kumpulan teater Melayu sedia ada untuk menarik lebih ramai lagi golongan Melayu mencipta sejarah bersama teater ini.

Tugas saya bersama OPs OPHELIA II telah pun bermula. Pertama, meneruskan tugas-tugas menyelia laman web OPs OPHELIA dan kedua, memperkenalkan Pengarah dan Produser kepada Pegawai Perhubungan Awam Istana Budaya yang saya kenal secara peribadi melalui beberapa jemputan ke siri teater dan persembahan yang telah diadakan di sana.

Saturday Nite @ Gazebo Subang Jaya
Saturday, 11 September 2004
8pm – 12am
Email me

Gangguan Teksual
GT 1.0 harga RM5
Harga: RM5.00 + pos
Penyusun: Ghazali Bunari
mel:harimauj(at)yahoo.com
Penulis: Geng Jurnal
Link: The Making of Gangguan Teksual V 1.0 Beta

Sebuah Zine biasa yang sederhana hebatnya. Gangguan Teksual siap dijilid dan sudah mula masuk pasar. Untuk membelinya, hubungi pengedar anda.Berikut adalah senarai salesman dengan stok terhad, siapa cepat dia dapat. Sila hubungi mereka jika anda mahu GT:
harimauj(at)yahoo.comJOHOR BAHRU
sultanmuzaffar(at)gmail.comKUALA LUMPUR
fajaril(at)yahoo.comMELAKA
mah649(at)hotmail.comBATU PAHAT
nett00(at)yahoo.comSELANGOR
beruangmalaya(at)yahoo.comKUALA LUMPUR
miecreation78(at)yahoo.comSUNGAI BULUH
maxalon(at)hotmail.comKEDAH
jongkangjongket(at)yahoo.comKEDAH
pyzul(at)yahoo.comKUALA LUMPUR
izalatif(at)yahoo.comKUANTAN
vicenata2000(at)yahoo.comSELANGOR
deadkafka(at)yahoo.comSELANGOR
design(at)lasso.com.mySKUDAI

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger