Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 21 May 2005

Makan Tak Lalu, Tidur Tak Lena, Mandi Tak Basah, Dah Terkena ?

Umum telah pun mengetahui 20 nama yang telah terpilih untuk menyertai Akademi Fantasia. Umum juga telah lebih awal mengetahui barisan Tenaga Pengajar yang terpilih untuk mengemudi Akademi Fantasia pada musim ini. Umum juga telah mengetahui siapakah Pengkritik Tetap yang akan menduduki kerusi panas tersebut setiap minggu. Jadi apakah kejutannya dalam Akademi Fantasia musim ini ?

Menurut dari sumber yang boleh dipercayai, pada musim ini Akademi Fantasia akan meletakkan sebuah lagi batu tanda kepada dunia teknologi penyiaran Malaysia. Jika pada musim yang lalu Akademi Fantasia memperkenalkan Butang Interaktif Merah, pada musim ini khabarnya penggunaan teknologi moden lagi terkini tersebut bakal menggegarkan lagi Akademi Fantasia dan peminat-peminatnya. Bersiap sedialah untuk satu fenomena baru kepada dunia penyiaran Malaysia kerana anda bakal menghadapi saat-saat makan tak lalu, tidur tak lena dan mandi tak basah. Dah terkena ?

Jangan ketinggalan untuk menyaksikan Konsert Prelude Akademi Fantasia pada malam ini jam 8.30 malam di Astro RIA. Siapakah 12 pelajar yang bakal meneruskan perjalanan mereka di Akademi Fantasia dan siapakah pula yang terkena ?

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger