Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 22 June 2005

Diari Akademi Fantasia Minggu 04 Episod 05
Sila klik ke Akademi Fantasia - Coretan Seorang Rakyat Jelata : Gelek Mawi !

Diari Akademi Fantasia Minggu 04 Episod 06
Nama yang sesuai untuk kamera masih belum diperolehi. Mereka harus memilih nama yang terbaik untuk dua kamera tersebut. Apakah kelainan yang ditunjukkan di dalam tarian Menuju Puncak ? Menari dengan kasut tumit tinggi ?

Di dalam Kelas Seni Persembahan, siapakah yang menjadi pilihan sebagai pelajar paling sopan santun pada satu tugasan yang telah diberikan ? Apakah Reza atau Idayu ? Manakala sebuah arca telah dibuat atas arahan Cikgu Marlia. Pelajar dikehendaki untuk memberikan intepretasi kepada maksud arca tersebut. Antara Reza, Yazer dan Kefli, siapa lebih kreatif ?

Satu pemeriksaan mengejut telah dilakukan oleh Pengetua ke atas pelajar. Beliau telah masuk ke Kelas Teknikal Vokal kelolaan Cikgu Siti Hajar. Saksikan latihan nyanyian yang telah dibuat oleh Felix dan Amy. Berjayakah mereka membawakan lagu Aku Semut Merah dan Bilang Saja ?

Ini tanda Diari malam ini membosankan. Ini bukan protes. Sekadar sentiasa bersedia.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger