Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 05 January 2006

Tetamu Senja di Radio MMU, Cyberjaya

Petang ini jam 3 petang saya akan bersiaran secara langsung di Radio MMU, Cyberjaya selama satu jam. Turut bersama saya ialah Pakcik MMA mewakili pelajar MMU. Topik perbincangan adalah berkenaan blog dan penggunaan blog kepada pelajar. Blog saya berguna ke kepada pelajar ? Menyesatkan lagi adalah. Hahaha. Poyo pulak tajuknya.

Pembaca sultanmuzaffar yang rindukan kegugupan saya di Imbasan Akademi Fantasia bolehlah klik di Radio MMU atau di http://cybermedia.mmu.edu.my/ext/rmmu.asx
Manakala para peminat penyanyi nombor satu negara bolehlah klik di Radio IKIM atau di http://cybermedia.mmu.edu.my/ext/ikimfm.asx

Anda boleh berinteraksi melalui YM id : radiommu. Entah betul entah tidak. Seperti yang tertera di laman web Radio MMU. Tunggu sahaja pengumuman dari penyampai bertugas.

dup dap dup dap dup dap...

Ulasan dari Pakcik MMA
Foto dari Pakcik MMA

Ulasan saya akan dikemaskinikan dalam sedikit waktu lagi. Another milestone for sultanmuzaffar in blogging community.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger