Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 17 April 2006

Itu tandanya...

Semakin banyak artikel yang tertangguh. Itu tandanya murah rezeki. Sekiranya segalanya mengikut perancangan bermula bulan hadapan artikel yang tertangguh bakal semakin menimbun. Itu tandanya murah rezeki. Acara dan majlis semakin tidak berhenti, masa untuk menulis semakin berkurangan.

Kita larikan diri dari hiburan :

Sebelum terlupa, beberapa minggu sudah saya tertarik dengan satu berita yang tersiar di dada-dada akhbar dan internet. Sehingga ke BBC mengambil sumber berita tersebut dan turut tersiar di laman-laman internet program realiti yang dinyatakan. Berita tersebut adalah berkenaan kenyataan dari Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Musa Hassan tentang program CSI yang dikatakan punca menyebabkan penjenayah menjadi lebih bijak. Siapakah penjenayah ? Siapakah polis ? Di mata masyarakat siapa sepatutnya lebih bijak. Polis atau penjenayah ? Kalau penjenayah lagi bijak dari polis, polis kena lagi lagi bijak dari penjenayah. Jangan salahkan CSI.

Nota : Kalau tidak, masakan tilam perlu diangkut ke mahkamah.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger