Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 04 May 2007

Persembahan Pilihan Rehearsal SM

Terkejut ? Tak perlu terkejut. Tanpa pilih kasih, berikut merupakan pilihan persembahan rehearsal saya. Aspek utama kualiti yang saya nilai pada persembahan rehearsal adalah vokal dan persembahan. Tetapi pengundi menilai berdasarkan vokal, rupa dan personaliti. Salah satu pincang, kejutan pasti berlaku. Itu tidak mustahil.

1. Heliza - Kesal
2. Mila - Aku Takkan Bersuara
3. Aswad - Korban Cinta
4. Candy - Perhaps Perhaps Perhaps
5. Dafi - It's Gonna Be Me
6. Ebi - Kisah Kau Dan Aku
7. Shawal - Kaulah Segalanya

Anda boleh merubah keputusan. Provokasi telah pun dilaksanakan, tanggungjawab di tangan anda. Gempur !!!

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger