Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 27 May 2007

Post Mortem Akademi Fantasia 5

Dokumen post-mortem AF5 masih dalam pembikinan. Saya akan postkan laporan tersebut di sini esok atau lusa atau tulat. Itu pun kalau siap lah.

Sekitar Wrap Party AF5

Image Hosted by ImageShack.us

Menuju Puncak

Image Hosted by ImageShack.us

Separa Anti Tak Pernah Fanatik Heliza bersama Heliza.
Takut pulak aku tengok mata dia macam dlm avatar. hahahaha
disclaimer : Gurau je!

Image Hosted by ImageShack.us

Fanatik Heliza bersama Heliza. Separa rapat !
Saya memang selalu gaduh dengan mamat ni hanya kerana menegakkan benang basah masing-masing. Aku dah letak gambar ko kat sini. Kau jangan ganggu hidup aku lagi.

Menuju Puncak

Image Hosted by ImageShack.us

Apa tah lagu diorang nyanyi !

Image Hosted by ImageShack.us

Bersama Juara AF5, Mila

Image Hosted by ImageShack.us

Bersama The One And Only Hos Akademi Fantasia 1-5

Image Hosted by ImageShack.us

Bersama Naib Juara AF5, Ebi

Image Hosted by ImageShack.us

Rizal bersama Cikgu Fatimah. Takde peminat ke Rizal ni ? hahahaha

Image Hosted by ImageShack.us

Juara AF5, Mila "I Will Always Love You"

Image Hosted by ImageShack.us

Bintang AF5
Ada yang takde pasal dah balik ataupun masih berbual di dalam. Bukan sengaja dibuang gambar mereka atau pun crop gambar mereka. "Jangan main tuduh-tuduh", Jeff dalam Ali Setan

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger