Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 17 May 2007

Sembang-Sembang SMS : Siapa Juara ?

Saya bosan kerana terlalu banyak kerja yang perlu disiapkan menjelang Konsert Akhir Akademi Fantasia 5. Esok malam ada rehearsal. Saya agak terkilan kerana sesuatu yang akan saya ingat sepanjang zaman berlangsungnya Akademi Fantasia telah berlaku petang tadi. Memang saya akan ingat perkara tersebut sampai bila-bila.

Bila saya dah bosan, saya pun hantar SMS kepada beberapa orang kawan saya. Saya tanya mereka, Siapa Juara ? Ini jawapan mereka.

D Badrul-six – MILA

D Wink – AIZAT ! Hehe! Tapi if tak AIZAT aku predict EBI pasal factor aweks ramai vote.

D Izreen – ASWAD hahaha. Tp aku nak MILA !

D Fiebie – ASWAD. Tapi aku tak nak dia menang. Bencilah. Very hopeful first lady champion, MILA.

D Chail – Nakz MILA jadikz Juara!

D Najmie – MILA. Juara wanita pertama.

D Leen – Aku predict MILA. Please let it be MILA !

D Dream – Aku nak MILA tapi rasa mcm ASWAD je. :(

D Waiem – Nak EBI juara. Kalu ASWAD juara bagai pinang dibelah dua ngan Roslan Aziz. Haha. MILA pon OK. 3 ni je pilihan aku juara. Susah nak predict. Seme ada peluang.

FC JU K Charm – EBI Kornelis? Masin mulut! Tak pun MILA ! No hal

FC Heliza – Sape ni?

FC Yazer Atavader – Hehe..Aku xtgk sgt la muz. Bg aku AF kali nie xde yg menarik. Suara diorang pun byk xbest dari best. Drama2 yg astro cube buat pun xbest. Winner will be like Faizal. Nothing…Hahaha. Komen yg kejam.

FC Ayugiler – MILA. Wpun harap EBI

FC Farah Pendekar – I think…Jgn tkejut klu ASWAD mmgang title.

FC JU Liza – Apa2 pun nak EBI. Hehe.

FC Haziq Mosha – I teka MILA n second EBI

FC Adam Feeda – MILA boleh jd Juara. Hehe.

FC Heliza Ridzuan – Ikutkan EBI, klu HELIZA juara mmg kejutan.

FC Omot – Prediction: EBI, Harapan: MILA

S Budiey – MILA

S Helmey – MILA MILA MILA

S Joejoe – MILA kot

S Vads - Yg aku nak menang : MILA. Yg akan paling banyak undi : ASWAD @ yang kejang-kejang saja.

S Shaz – Juara AF5 : Kalau lelaki EBI, kalau perempuan MILA.

S Shay PFS – MILA atau EBI

S Ana luvsushi – MILA. She improves tremendously. Tp x mustahil if ASWAD menang – terus-terang undi simpati.

S Anne – MILA. Even tho support HELIZA and for selfish reasons want male to win. Ie EBI not ASWAD in a million yrs!

S Siti Ruzaimah – MILA

S Ted – First choice EBI ! 2nd choice MILA. Tamau ASWAD. Hehe

S Maman – Aha. Aku ingat si budak ASWAD tu lah. Tapi aku nak MILA mng. :) Boleh ke?

S Liha - ASWAD lah. Kena sokong gang akak !

Mujur tiada seorang pun yang saya SMS menjawab Manchester United. Tiada niat lain selain bosan dan mungkin akan menimbulkan kesan provokasi dua hari sebelum Konsert Akhir.

Nota : Sekarang anda sudah tahu apakah nama yang saya gunakan untuk nama anda dalam handphone saya. Hahaha. Saya bosan dan penat !

Ada pembaca yang nak tambah ? Sila lah tambah.

Makluman Tambahan
dari BadrulAftersix

anda benar-benar ingin membantu anak yatim piatu? anda ingin menghulurkan bantuan anda? anda ingin memberikan 'biasiswa' anda untuk membantu mereka meneruskan pelajaran? anda ingin memberikan sumbangan kepada anak-anak yatim piatu yang benar-benar memerlukan? anak-anak yatim piatu yang berumur antara 1 hingga 17 tahun ini benar-benar mengharapkan bantuan anda... mereka tidak mampu bekerja sendiri kerana mereka masih lagi di bawah umur... mereka memerlukan 'biasiswa' anda untuk membayar yuran persekolahan, membeli buku-buku sekolah dan keperluan harian... mereka mengharapkan bantuan anda agar dapat mengisi perut yang kosong kerana tidak ada sesiapa yang menaja makanan harian mereka... mereka menginginkan keperhatinan anda agar ada pakaian menyelubungi tubuh mereka kerana tiada yang menyediakannya untuk mereka setiap hari... rumah baitul fitrah di rawang memerlukan anda... anda tidak perlu menghantarkan afundi anda... untuk sumbangan anda, hubungi:

puan nadia di 012 - 375 1444 atau
puan liza di 012 - 266 3649

i'm going to do a garage sale soon and all proceed will go to baitul fitrah... anyone else interested?

Jom buat khidmat masyarakat...

Image Hosted by ImageShack.us

Nuur Qistina Hayani didapati menghidap kanser hati (hepatoblastoma) dan beliau baru berusia 6 bulan. Kini, Qistina sedang berhadapan dengan proses kemoterapi. Kos kemoterapi dan pembedahan akan menelan belanja lebih kurang RM100,000.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger