Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 20 August 2007

Raja Sehari : Tanty Astro & Shah

Awal bulan Ogos, saya, Badrul (ops ! Badrul tiada...), Shonny, Kudsia, Tina, Karl, Sham, Azni, Nik (yang popular angkara email...), Su, Yin Yin, Joe, Pricilla dan beberapa orang lagi kawan Jurassic Park telah bertandang ke kenduri Shah VE (bila nak tukar status). Ops ! Kenduri Tanty Astro. Kalau ikutkan hati bukannya nak blog sangat, pasal Shah cakap dia tak mau kecoh-kecoh. Lagi pun tak mau lah blog ini penuh dengan cerita artis yang tiada kaitan dengan saya. Oleh kerana Shah VE mengambil Tanty sebagai isterinya, maka saya pun minta kebenaran dari Tanty petang tadi untuk letak gambar mereka di sini. Tanpa perlu melalui pengurus Shah, saya mendapat kebenaran lisan dari Tanty. Saya hanya merakamkan gambar kedua pengantin sewaktu berjalan masuk ke Dewan. Gambar mereka di pelamin saya tidak ambil. Kena hormat majlis orang. Lagi pun pelamin mereka besar sangat kerana ada 2 pasang pengantin. Adik Tanty pun bersanding malam yang sama. Selepas menjalani rutin biasa menghadiri sesuatu majlis perkahwinan, kami pun pulang...


Image Hosted by ImageShack.us
Sepia : Tanty Senyum, Shah Control

Image Hosted by ImageShack.us
Blur : Jeling I

Image Hosted by ImageShack.us
Raja Sehari I

Image Hosted by ImageShack.us
Raja Sehari II

Image Hosted by ImageShack.us
Blur : Jeling II

Image Hosted by ImageShack.us
B&W : Happy Ending

Nota : Ada sebab kenapa gambar-gambar yang dirakamkan sengaja diedit menggunakan beberapa teknik. Saja nak test skill Photoshop.

Nota II : Tapi kan, kat Myspace Shah masih In Relationship, belum tukar Married. Hahahaha.

Nota III : Hari ini, Selasa merupakan Ulang Tahun Pertama Perkahwinan Dato' Siti Nurhaliza dan Dato' Khalid Mohd Jiwa...

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger