Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 06 August 2007

Top 20 The AllMalaysiaN Bloggers Project

Alhamdulillah. Saya terpilih di antara 20 blog dari lebih 600 blog yang menyertai Peraduan Genting AMBP anjuran Genting dan The Star bersempena dengan Tahun Melawat Malaysia 2007.

Antara blog yang terpilih ialah :
1. Thousand Words: Snapshots of Life
2. Why Must Visit Malaysia?
3. Ayer Hitam
4. The Digital Awakening
5. Running With Passion
6. kongkay1
7. Dari Jiwa Rasa...
8. Emila's Illustrated Blog
9. Kuching-Catscity
10. Guide to Malaysia
11. as I travel
12. dari isi hati pandangan mata dan rakaman lensa seorang sultanmuzaffar
13. Nadai Nama Nama
14. Travelling Around Malaysia, Trekking the Mountains of Malaysia
15. AKEE'S CARTOONS
16. Tropical Bloom
17. ashlight's Lair
18. Simple Destinations
19. chedd eddie yusoff berkata kata
20. 83000 Batu Pahat

Ada beberapa nama blog yang sememangnya saya sudah kenal sejak beberapa tahun yang lalu. Antaranya sahabat istimewa saya Peter Tan, sahabat kroni Akademi Fantasia saya Chedd Yusoff dan sahabat Geng Jurnal saya Dari Jiwa Rasa. Kalau terasa dah lama tidak mengundi, boleh lah mengundi untuk saya dan sahabat-sahabat saya dengan klik butang di bawah ini. Terima kasih...

All Malaysian Bloggers Project

Dalam pada itu, saya juga turut terpilih sebagai Nuffnang Featured Blogger untuk bulan Ogos. Saya ada menulis sedikit pengalaman dan boleh juga dianggap sebagai introduksi kepada blogger yang bernama sultanmuzaffar. Ada juga gambar-gambar yang tidak pernah anda lihat di sini saya letakkan di sana.

OK lah. Ada kerja tergempar yang perlu disiapkan. Untuk pengetahuan semua sekarang saya tidak hanya jaga RIA dan PRIMA, tetapi nampaknya kena juga jaga untuk ARUNA, KIRANA dan CERIA. Cool kan ? Ya cool ! Macam nak pecah kepala ini jaga 5 saluran sekaligus.

Updated from Sashi
Peter Tan: AllMalaysian Bloggers Project (AMBP) Contest - Vote For The Digital Awakening
Kervin: A Note of Thanks
Kong-Kay: Eggo Booster (sic)
Jiwa Rasa: Top 20 AMBP
Emila: Vote for me!
Kuching-Catscity: Please Vote For Catscity!
Ashlight: Top 20 AMBP Blogs
Chedd Eddie Yusof: about ALI and Joe flizzow and top 20 malaysian blog
LiewCF: AllMalaysian Bloggers Project Top 20 Blogs
medicine.com.my: Congrats Peter Tan!
joezul: Vote for Emila’s for the Top 5 AllMalaysian Bloggers!

Buat keputusan anda ! Nanti lepas Raya anda kena buat keputusan lain. :)

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger