Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 28 September 2007

Teater Muzikal P.Ramlee, Hidop, Chinta & Aspirasi

Anda sudah dapat-kan teket untok menonton persembahan Teater Muzikal P.Ramlee, Hidop, Chinta & Aspirasi ? Menurot Penerbit Eksekutif Datin Seri Tiara, teket untok menyaksikan teater tersebot telah 42 peratos habis ditempah. Saya telah tempah 4 keping untuk keluarga saya. Anda bila lagi ? Klik www.ticket2u.biz dengan kadar segera !

Saloma beraksi

Ramlee, Saloma, Norizan & T.Pinkie

Di sebalik pembikinan

Sengaja saya kaborkan lakaran yang terpampang di dinding kerana ia merupakan storyboard teater tersebut. Nanti jadi spoiler untuk anda. Yang pasti saya begitu teruja mahu menonton teater ini tidak lama lagi.

Nota : Malam ini, selepas berbuka puasa, saya akan menghadiri satu pertemuan untuk berbincang tentang teater yang maseh dalam pembikinan. Nampaknya saya akan terlibat lagi dengan teater tentang felem yang sepenohnya menggunakan teknologi internet. Ops !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger