Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

88DB - Iklan Cara Senang

Entri oleh sultanmuzaffar 10 September 2008

Retorik mengatakan untuk merekabentuk iklan bukan satu kerja yang mudah adalah satu kesilapan yang besar. Lebih-lebih lagi untuk merekabentuk iklan yang dapat menarik perhatian pengguna. Dengan daya kreativiti yang ada pada pereka, sesebuah iklan akan menjadi lebih menarik. Untuk itu, mencipta iklan yang terbaik sangat perlu.

Anda mungkin penawar perkhidmatan seperti penggunting rambut, jurusolek, katering, jurugambar professional, agen pelancongan, guru tuisyen, pencuci bangunan, pereka dalaman, jurujual hartanah, jurujual skim cepat kaya, khidmat pencari kerja dan bermacam-macam lagi perkhidmatan yang ada. Ini peluang anda untuk mereka, menang dan peluang melancong menjadi milik anda.

Saya berani. Saya tawarkan perkhidmatan saya. Menjadi seorang peragawan untuk penggambaran di dasar laut. Saya juga telah menyiapkan iklan saya. Mana tahu kalau-kalau ada peluang untuk melancong ke Bali. Saya pun teringin mahu menyelam di Bali.

Untuk menjana idea iklan yang terbaik, ada pulangannya. Pereka iklan kini berpeluang untuk melancong ke Bali selama 4 hari, tiga malam untuk dua orang. Tempoh percutian adalah pada 15 Februari hingga 31 Mac 2009. Itu tidak termasuk sebuah pemain DVD Philips.

Selain daripada itu, 10 pemenang mingguan bertuah akan memenangi 10 buah pemain PSP sepanjang 10 minggu. Peraduan ini berjalan mulai 21 Julai hingga 29 Oktober 2008.

Kalau tidak dapat ke Bali, sekurang-kurangnya saya masih berpeluang untuk memenangi pemain PSP. Memang trend anak muda sekarang memiliki PSP, selain iPod. Boleh juga bermain permainan PSP sambil-sambil bekerja atau pun sewaktu bercuti di mana-mana.

Caranya mudah sahaja. Anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli 88DB, sebuah portal yang menyediakan pelbagai perkhidmatan di bawah satu bumbung. Anda kemudiannya perlu mengepos iklan yang telah anda reka di mana-mana saluran yang mempromosikan produk atau servis yang anda tawarkan.

Saya sudah mendaftar. Ambil masa sangat singkat. Nama yang saya gunakan ialah sultanmuzaffar. Jadi kalau anda mendaftar, anda boleh mengundi saya secara online. Jangan lupa undi ya.

Pemenang akan dipilih berdasarkan undian yang dibuat secara online untuk iklan paling kreatif di 88DB Interact mulai 31 Julai. Jika anda menang, hadiah yang tersebut bakal menjadi milik anda.

Keputusan pemenang mingguan yang telah diumumkan akan dibuka untuk undian pada 19 November hingg 28 November 2008 untuk berpeluang memenangi hadiah utama.

Perhatian untuk pereka ! Anda boleh klik http://my.88db.com/my/HTML/en-us/indexmkt/superb10/sample_ad.html untuk melihat sampel iklan yang telah direka. Maklumat lanjut boleh diperolehi di http://my.88db.com/my/HTML/en-us/indexmkt/superb10/index.html.

Saya sudah memberanikan diri menawarkan perkhidmatan saya. Ini iklan saya. Kalau saya boleh, anda pun boleh juga.

IKLAN SULTANMUZAFFAR
http://my.88db.com/my/Services/Post_Detail.page/sports_fitness/outdoor_sports/?PostID=151700

Tunggu apa lagi !

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger