Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 01 March 2004

Anugerah AkademiAnugerah Akademi ke 76 oleh sultanmuzaffar

Malam Anugerah Akademi ke-76 adalah malam yang dinanti-nantikan oleh pengiat seni di Hollywood. Inilah masanya karya dan kerja keras mereka diiktiraf oleh The Academy of Motion Picture Arts and Sciences untuk merebut status The Oscar. Saya tidak menonton kebanyakan filem yang dipertandingkan pada tahun ini. Kebanyakan filem adalah filem yang berat dan belum ditayangkan di Malaysia. Filem yang saya tonton hanya The Return Of The King. Itu pun setelah saya menonton LOTR Marathon di One Utama. Saya meramalkan The Lord Of The Ring: The Return Of The King akan memonopoli anugerah pada pagi ini.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger