Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 28 October 2005

Ada Raya, Ada Astro

Raya semakin hampir menjelang. Malangnya saya masih belum menerima bayaran untuk kerja-kerja saya dengan AFXtra. Nampaknya, tiada rayalah tahun ini. Tidak bolehlah raya sakan. :(

Namun demikian, Hari Raya Aidil Fitri akan tetap menjelma.

Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua pembaca blog sultanmuzaffar yang tanpa jemu terus memberikan sokongan, panduan dan tunjuk ajar dalam kita sama-sama menempuh kehidupan seharian. Dalam kematangan kita berinteraksi adakalanya tersulam jenaka-jenaka kasar yang sedikit sebanyak telah mencalarkan keping-keping hati antara kita. Oleh itu, dengan kerendahan hati saya memohon maaf kepada semua.

Kepada peminat filem Melayu, bolehlah menonton filem Salon atau Anak Mami Kembali yang akan ditayangkan di pawagam. Peminat filem Sepet, Pontianak Harum Sundal Malam dan Gol & Gincu bolehlah menonton tayangannya di ASTRO Ria. Peminat Akademi Fantasia, Rumah Terbuka Akademi Fantasia, AF Xtra dan Konsert Reunion Akademi Fantasia akan disiarkan. Peminat Anuar Zain dan Siti Nurhaliza, jangan ketinggalan untuk menyaksikan Anuar Zain..Aidilfitri Di Perantauan serta Konsert Siti Nurhaliza di Royal Albert Hall, London. Saya tidak balik kampung tahun ini, maka tahun ini saya beraya dengan program ASTRO.

Sabtu ini saya akan bertemu dengan beberapa kawan lama dari sekolah rendah dan menengah yang sama-sama bersekolah dahulu. Kebanyakan dari mereka merupakan rakan-rakan yang saya jumpa sewaktu majlis perkahwinan Mohamed Sirajuddean. Saya bakal jumpa kembali dengan pemain gitar utama penyapu lagu Rozana.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger