Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 21 March 2007

Aku Tertekan !

Memang ! Memang aku tertekan. Tapi bukan tertekan punat kamera. Aku tertekan bila menonton AF. Aku nak tengok Diari yang penuh warna dengan pelbagai personaliti pelajar. Aku nak tengok Konsert yang gemilang muziknya. Tapi mana perginya elemen-elemen itu ?

Semalam aku dah cerita pasal kehilangan Kelas Drama. Hari ini tak tahu nak cerita apa. Itu pasal aku tertekan sekarang. Aku nak Kelas Drama balik. Aku nak muzik gaya AF-AF yang lepas kembali.

OK lah aku nak hilangkan tekanan aku dengan tertekan punat kamera. Sesiapa yang sama-sama tertekan, sila tekan ruangan Komen.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger