Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

PACMEE : Manfaat, Mudah & Murah !

Entri oleh sultanmuzaffar 10 October 2007

Anda mahu mengiklankan produk anda ? Anda inginkan maklumat berkenaan produk keluaran anda sampai kepada pengguna ? Atau anda ingin mendapatkan perkembangan terkini rakan anda ? Mungkin juga anda ada bakat untuk menjadi ”stalker”, inilah jawapannya.

Ada satu produk yang menggunakan teknologi SMS, WAP dan WEB untuk anda berkomunikasi dengan pantas ! Namanya PACMEE. Buat masa ini pengguna terbuka untuk pelanggan Maxis dan Hotlink sahaja. Ia sungguh mudah.

Kenapa saya kata mudah. Anda daftarkan diri anda di portal tersebut dan kemudian kumpul seberapa ramai pengikut. Setiap shoutout yang anda hantar akan diterima oleh setiap pengikut anda. Jika anda popular, lebih ramai pengikut anda.

Contoh terbaik bila Mawi mendaftar dengan nama Mawi. Pasti ramai yang akan menjadi pengikutnya. Maka mudah untuk Mawi menghantar perkembangan terkininya kepada setiap pengikutnya. Kalau-kalau ada maklumat berkenaan produk baru yang ditawarkan oleh Mawi atau pun persembahan pentasnya yang terkini boleh diuar-uarkan oleh Mawi. Untuk Mawi pula tidak sukar kerana dia boleh menghantar berita tersebut menggunakan sama ada menerusi SMS, WAP atau melayari laman WEB. Ada tiga kaedah sekaligus.

Mawi ada laman web rasmi dan boleh ditampal widget di laman webnya. Peminat yang tidak menjadi pengikutnya juga masih boleh mengikuti perkembangan terkini Mawi menerusi laman web. Kalau ada di antara pengikutnya yang mempunyai telefon bimbit yang mempunyai servis Internet/3G, boleh mendapatkan cerita terbarunya di laman WAP pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja.

Perkhidmatan ini mudah untuk digunakan. Dengan hanya menghantar satu SMS dari telefon bimbit anda ke 22700, anda sudah pun bersuara kepada pengikut anda ! Jika anda kali pertama menggunakan perkhidmatan ini, anda akan menerima satu kata laluan sementara untuk anda membina satu laman profil di www.pacmee.com.

Taip ”Saya peminat Mawi...” dan hantar ke 22700. Bina laman profil anda segera !

Kini, anda sudah boleh menghantar sebanyak 20 shoutout dalam masa satu bulan.

Oleh sebab anda peminat Mawi, tentulah anda ingin menjadi pengikut Mawi bukan ?

Taip “ON MAWI” dan hantar ke 22700. Kini anda merupakan pengikut atau “stalker” Mawi ! Kosnya amat murah. Dengan hanya RM0.25 sebulan, anda sudah boleh menjadi pengikut Mawi.
Dengan adanya PACMEE, rangkaian sosial anda akan lebih berkembang. Inilah masanya untuk anda membina ”empayar” anda sendiri. Janakan kreativiti anda untuk menarik pengikut yang besar ! Manfaat, Mudah & Murah !

Jangan berlengah lagi, kalau anda mahu menjadi “Stalker SMS” saya, sila taip “ON SMUZAFFAR” dan hantar ke 22700 sekarang.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger