Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Blog Fantasia & P.Ramlee The Musical Menang Besar

Entri oleh sultanmuzaffar 12 May 2008

Semalam, 11 Mei 2008 dalam akhbar Sunday Star melalui kolum Web Sights telah memaparkan blog ini dalam ruangan Blog Fantasia. Berikut merupakan tulisan yang terpapar dalam akhbar tersebut.

Blog Fantasia

Mention the hugely popular Akademia Fantasia reality show series, and
tech-savvy fans of the show will tell you that the place to go online would be Sultan Muzaffar’s blog
sultanmuzaffar.blogspot.com).

The site is a veritable treasure of all things Akademi Fantasia, including in-depth news, information and the blogger’s take on what’s going on in the show.

While he made his name for his comprehensive coverage of Akademia Fantasia, Sultan Muzaffar has expanded the scope of his blog to cover other events and happenings in local entertainment and arts.

If you’re into this scene, his blog is required reading.
Wah ! Required reading katanya ! Walaupun dah jarang update.

Selain itu terdapat beberapa blog yang turut terpapar sama. Vernon ada menulis tentang perkara yang sama. Mungkin itu agaknya yang cuba dia sampaikan melalui perbualan telefon, malangnya saya sedang berada di 5th BOH Cameronian Arts Awards.

Sebelum terlupa, saya ingin mengucapkan sekalung TAHNIAH kepada tenaga kerja P.Ramlee The Musical yang telah menang besar di majlis anugerah kesenian pentas tersebut.

Teater muzikal yang bakal dipentaskan di Esplanade, Singapura dan Istana Budaya, Kuala Lumpur itu menang Pengarah Terbaik buat Adlin Aman Ramlie & Datuk Zahim Albakri, Rekaan Set Terbaik buat Raja Maliq, Skrip Bahasa Malaysia Terbaik buat Adlin Aman Ramlie & Al-Jafree Md. Yusop, Pengarah Muzik Terbaik buat Dick Lee, Erwin Gutawa & Larry Mignogna, Pelakon Pembantu Terbaik untuk Melissa Saila dan Anugerah Pilihan Penonton.

Hari ini tenaga kerja P.Ramlee The Musical berlepas ke Singapura untuk pementasan di sana mulai 17 Mei ini sebelum bertandang ke Istana Budaya buat kali kedua mulai 29 Mei depan sempena Ulangtahun Pemergian P.Ramlee yang ke 35 tahun.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger