Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 04 July 2002

Secara keseluruhan aku dah discuss dengan Syed berkenaan Project 35M. Aku puas hati. Aku akan ada next meeting dengan orang dari Ministry tuh dalam minggu depan. Syed mintak aku bawak dia sekali. So that senang nak discuss dan negotiate bagi pihak aku. Nampak gayanya ini dah jadi Project persendirian, dah tak involve Dia sekali macam idea aku yang terdahulu. Elok gak tak involve Dia, aku bukan dapat apa pun. Memang mula-mula aku nak Dia join sekali. Tapi sekarang semua dah berubah. Biasalah, perancangan mana boleh jangka. Aku hanya boleh merancang, apa yang akan berlaku di masa depan kita tidak tahu.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger