Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 03 June 2004

Akademi Fantasia II Memori Akademi Fantasia 04

Ada apa yang ingin diceritakan ? Saya merasakan kelas lakonan ini merupakan antara kelas terawal yang dijalankan. Minggu-minggu awal.

Antara Vince dan Azza, kedua-duanya kekok berlakon. Vince mungkin kerana tidak petah berbahasa Melayu dan Azza mungkin tidak biasa berlakon.

Weblog Afundi Online Sekarang !: http://www.afundi.com/weblog.php

Saya suka dengan lakonan natural Nana. Nana tidak banyak bergantung kepada skrip. Beliau bijak mencipta dialog-dialog spontan dan petah berbicara. Hari ini beliau telah pun menjadi salah seorang Penyampai ERA.

Sesi seterusnya mungkin nampak macam main-main. Saya kira sesi tersebut dijalankan untuk membuang rasa malu dan proses let it go. Saya suka dengan pertelingkahan antara Rosma dan Burn. Nampak natural.

Mandi Nemo
Tidak banyak beza antara klip yang biasa kita lihat dengan klip yang kita tonton tadi.

Forum Komuniti Online Sekarang !: http://www.afundi.com/komuniti

Skandal
Saya dapat merasakan Vince antara pelajar yang bijak menggunakan kamera. Beliau tahu di mana kamera dan berbicara dengan kamera untuk menarik perhatian penonton. Aksi beliau dengan Liza sengaja dibuat agar klip tersebut disiarkan.

Cinta Di Akhir Garisan
Persembahan di akhiri dengan lagu Cinta Di Akhir Garisan.

AFChat Sekarang !: http://www.technerd.net/ircstats/channelspy.php

Akademi Fantasia in English !: http://daranaga.weblogs.us/

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger