Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 21 June 2004

Novel Bersiri Akademi Impiana: Bahagian 11



Lagu Baru dan cetusan hati para akademia apabila mereka menerima tugasan baru mereka ini:


Khir – Kenanganku oleh Jeffrydin
“Siapa Jeffydin? Tak pernah dengar pun nama penyanyi ni!”

Zaidi – Bila Resah oleh Anuar Zain
“Kenapa aku kena nyanyi lagu adik-adik ni?”

Fyrul - Kupetik Bintang Bintang oleh Kenny Remy Martin
“Kenapa aku kena nyanyi lagu ala-ala jantan ni?”

Adlina – Kau Dan Aku oleh Ning Baizura
“Wah, boleh lah nanti aku bergedik-gedik dengan Indra lagi untuk lebihkan lagi undian SMS!”

Lina – Living On The Jet Plane oleh Chantal Kreviazuk
“Wooowww... Hooooo! Arrrrr!”

Sia – Seksis oleh Anita Sarawak
“Sessuaiiiizzzz!”

Azam – Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta oleh Flybaits
“Siapa Fly-bites?”

Zurina – My Immortal oleh Evanescence
“Lagu omputeh... Mampus aku! Masalah aku sekarang... Pro-naun-zayshen!”

Indra – Slumber oleh OAG
“Lagu ni slamber, tapi aku tak slamber... Rambut tetap kena set.”

Boboy – Tanya Sama Itu Hud Hud oleh M. Nasir
“Takper... Janji messraaaaaaa!”

Nur – Seri Dewi Malam oleh Dato Sharifah Aini
“Lepas aku nyanyi lagu ni kat konsert nanti, mak ayam lahanat tu mesti kata aku ni Seri Dewi Malam si Boboy! Bencinyerrrrr!”

Dara – Janji Manismu oleh Aishah
“Hemmm... Nama Said dengan Minah tak sedap lah. Kena tukar nama ikan tu bagi glamer sikit. Baru senang orang nak undi aku nanti.”

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger