Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 26 July 2006

Al-Fatihah

Semalam, seawal jam 11 pagi saya mendapat berita perginya hos rancangan Roda Impian, Hani Mohsin Hanafi. Benar-benar mengejutkan kerana rasanya baru minggu lepas berselisih dengannya sewaktu Sidang Akhbar Penyingkiran Lotter. Mungkin masanya untuk berehat sebentar sementara rakaman Roda Impian. Secara kebetulan, pada hari Isnin yang lalu saya mendapat semua indeks foto rakaman Roda Impian Raya Special yang dirakamkan pada 21 Julai. Semuanya berlaku secara kebetulan. Secara kebetulan juga, pada malam hari Isnin saya singgah ke Istana Budaya untuk latihan Puteri Gunung Ledang The Musical. Nampak tenang suasana malam tersebut walaupun suasana akan menjadi sedikit berbeza pada pagi hari Selasa. Yang membuatkan saya tersentuh apabila melihat akhbar-akhbar pagi ini bila masa bekas isteri arwah, Datin Seri Tiara Jacquelina bersama suaminya menguruskan segala urusan jenazah. Sungguh mulia hati mereka.

Roda Impian dihentikan buat sementara waktu sebagai menghormati pemergian Hani Mohsin Hanafi. Saya belum mendapat apa-apa perkhabaran berkenaan Puteri Gunung Ledang The Musical Encore Season setakat ini. Semoga semuanya berjalan dengan lancar.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger