Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 13 July 2006

Diari Akademi Fantasia 07 05 & 06

Apakah saya perlu wujudkan Jiwang United yang baru ? Ataupun ahlinya kini telah berpaling tadah ?

Saya sempat menonton Diari tetapi tidak sempat mengulas. Ada acara yang perlu diselenggarakan. AF4 - Meet The Fans yang bertukar menjadi AF4 - Meet The Press. Bagi saya pula secara peribadi, ia bertukar menjadi SM - Meet The Famous Kayu8 ! Saya tabik spring ! Macam Datuk K lah ! Kita sama-sama punya agenda yang sama.

Salah satu adegan dalam Diari yang sempat saya tonton ialah adegan Leez, Faizal dan Haziq. Tiba-tiba rasa kasihan pula dekat Haziq. Apa yang berlaku secara keseluruhan lebih menarik sebenarnya. Dan rasa kasihan beralih kepada Faizal apabila dia kena ambik bahagian rap untuk lagu Caramu. Ala ! Jangan risau lah !

SeniKami

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger