Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Lagu Tugasan Konsert 4 Akademi Fantasia

Entri oleh sultanmuzaffar 07 April 2008

Nadia : Mengapa Di Rindu - Saloma
Rina : Terbang Helang - Datuk Sharifah Aini
Saida : Hati Kama - Datuk Siti Nurhaliza/Noraniza Idris
Stacy : Lagu Baru Cinta Terhalang - Stacy
Alif : Come Out And Play - The Offspring
Faisal : Joget Bunga Melati - Halil Chik
Nubhan : Cinta Hampa - DLoyds
Riz : Marabahaya - Pop Shuvit
Stanly : Kasih Tercipta - Faizal Tahir
Toi : Laukku Cukup Masin - Spider

Nadia menerima lagu Mengapa Dirindu sebuah lagu yang bakal menguji lenggok aslinya pula. Nadia harus membuktikan yang beliau mampu untuk melakukannya. Saya tidak nampak kesukaran untuk membawakan lagu Terbang Helang oleh Rina. Begitu juga dengan lagu Hati Kama oleh Saida. Stacy merupakan pelajar pertama yang diberikan lagu baru sewaktu pengajian dalam Akademi Fantasia. Ia merupakan satu sejarah.

Jika Alif berjaya menunjukkan peningkatan minggu lepas, minggu ini Alif akan diuji dengan lagu Inggeris. Apakah nasib yang menimpa Nubhan akan menimpa Alif pula ? Faisal pula bakal dibeban dengan lagu Joget Bunga Melati. Faisal yang sememangnya agak tidak pandai menari perlu memikul beban tersebut. Cabaran minggu ini lebih hebat kerana amaran keras Pengetua telah diberikan kepadanya. Sekiranya nyanyiannya sumbang, persembahannya akan diberhentikan. Nubhan menerima lagu Cinta Hampa, sebuah lagu yang bersesuaian dengannya. Kesukaran mungkin untuk Toi dan Riz yang menerima lagu rancak. Toi perlu buktikan sesuatu. Stanly saya lihat tidak menghadapi banyak masalah untuk lagu Kasih Tercipta. Bayang-bayang Bob dan Faizal Tahir akan sentiasa membayanginya minggu ini. Ini peluang kepada Stanly untuk buktikan keupayaan vokal beliau. Serlahkan sehebat-hebatnya.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger