Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Mahakarya Cinta Sampai Syurga

Entri oleh sultanmuzaffar 27 April 2008

Semuanya serba tidak kena minggu ini. Fikiran saya bercelaru. Pertamanya kerana blog saya di http://sultanmuzaffar.blogspot.com telah dikunci oleh Blogger.com. Saya tidak dapat mengemaskinikan blog tersebut kerana dikatakan ia sebuah blog spam. Saya sendiri tidak faham apa masalahnya. Mungkin juga kerana pautan yang terlalu banyak di blog tersebut.

Blog tersebut diberikan masa selama 20 hari sebelum dipadamkan oleh Blogger walaupun setelah rayuan dibuat pada 23 April lepas. Saya jadi semakin bingung kerana itulah nyawa saya. Itulah cinta saya. Itulah jiwa saya. Yang semakin hilang.

Saya telah pun menghantar email maklumbalas kepada pihak Blogger dan hingga hari ini masih tiada jawapan. Saya terpaksa menukar template blog tersebut kepada sesuatu yang lebih senang dilayari. Lebih ramah-pengguna.

Hanya tinggal beberapa hari lagi sebelum ia dipadamkan. Tujuh hari telah pun berlalu dan saya masih menghitung hari moga Blogger menerima email rayuan saya.

Harap maaf kepada pembaca yang tiba-tiba terkejut melihat perubahan yang telah berlaku. Begitu juga untuk Nuffnang dan Blog Mobile yang iklan-iklan mereka tiba-tiba hilang.

Saya hilang. Saya tewas. Begitu sukar untuk menerima kenyataan tersebut.

Buat masa ini, di sini saya bertapak memulakan kehidupan baru yang perlu saya teruskan dan nadinya diberikan oleh anda, pembaca yang setia.

Saya mohon maaf. Saya semakin hilang.

[TERKINI]
Hari ini, 2 Mei baru OK.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger