Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

BlogMob : Samsung Mobile SGH i550

Entri oleh sultanmuzaffar 16 April 2008

Baru-baru ini saya terlibat dengan Samsung Blog Mobile yang dikelolakan oleh Mobile World dan Samsung. Sebuah projek yang agak menarik kerana mereka memberikan saya sebuah telefon bimbit Samsung Mobile SGH i550 untuk saya gunakan dalam kegunaan seharian.

Antara blogger yang terpilih ialah Lydia Teh, Jasonmumbles, Jolene, Missycheerio/Ellie, Vincent Chow, Sultan Muzaffar, Amy Lai, Praveen Rajan, Kugan, Visithra, Abner, David, Jun Yan, Norizwan, John Ling and Jazlin Ernida.

Antara yang perlu saya lakukan ialah menunjukkan telefon bimbit tersebut kepada seberapa ramai orang yang boleh. Saya juga akan menulis ulasan tentangnya apabila saya sudah berasa selesa menggunakannya.

Salah satu ciri yang terdapat pada telefon tersebut yang saya amat suka ialah GPS. Memang saya gunakan sepenuhnya fungsi tersebut. Memang seronok tengok peta dan penunjuk jalan. Nanti saya ambil gambar handphone tersebut dan tayangkan kepada anda.

Hari pertama ini saya tayangkan beberapa orang rakan sekerja saya yang saya jadikan mangsa untuk menjadi model telefon bimbit tersebut.

Rizal (Senibina & Seni)
Syazwan (Hiburan) & Rozi (General Manager) at the back
Ian Johan Arif (Sukan)
Farahizan
Dino (Automotif)
Bakhtiar (Kewangan Peribadi & SME)
Azman (Rating Master)
Ali (Editor Kanan)

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger