Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 04 March 2002

Hari ini mereka yang kena pindah, telah pun berpindah. Aku tolong kawan aku angkat barang dia. Aku betul-betul terkejut bila menerima berita ini hari Khamis lepas. Sehingga aku tidak sempat untuk meluahkannya dalam jurnal ini. Aku amat berharap mereka tidak tuduh aku yang merancang semua ini. Walaupun dari email dalam cwd ada bunyi-bunyi sindiran. Tapi aku peduli apa. Aku tahu itu semua bukan angkara aku. Pada aku mereka dipilih kerana berkelayakan dan mampu menjalankan tugas baru mereka dengan sebaiknya. Kenapa perlu takut dengan perubahan. Melayu seperti kata Dr. Salmi memang lebih suka berada di tempat yang mereka selesa. Mereka takut dengan perubahan dan jika boleh mengelak dari berubah. Melayu jika terus sebegitu sampai bila pun tidak akan maju.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger