Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 15 April 2002

Aku dah bangun tidur. Agak awal juga. Pukul 7 pagi. Aku tidur semalam pukul 3 pagi. 4 jam saja aku tidur. Memang tak cukup. Ahli kumpulan aku yang lain semua dah balik rumah. Aku malas nak balik rumah pasal dah lewat. Buang masa aku duduk dalam kereta lama-lama kerana traffic jammed. Lebih baik aku tidur kat office saja. Kadang-kadang aku dah terasa serik, tapi kerana memikirkan tujuan dan kepentingan projek ini kepada syarikat dan negara amnya aku teruskan jugak.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger