Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 04 April 2002

Selamat Pagi. Aku amat berharap aku terpilih dalam ProjectX. Aku berdoa agar aku terpilih Subuh tadi.

1 Responses to

  1. Anonymous Says:
  2. welcome to the wow power leveling cheap wow power leveling service site,WoW Gold buy

    cheap wow gold,wotlk gold,world of warcraft power leveling buy wow

    gold

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger