Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 21 April 2002

Dah pun hari Ahad. Apa yang aku kena buat belum lagi dapat penyelesaiannya. Presentation esok hari Isnin. Project Owner pun cakap bahagian aku yang paling susah. Semalam dah dapat sikit solution tapi masih belum complete. Sekurang-kurangnya dah lepas tembok pertama dan kedua. Semalam Project Owner jumpa aku, dia bagitahu pasal the whole project. Dia minta aku faham semua berkenaan project tersebut. Dari A hingga Z. Semalam, seolah-olah dia bagi amanah kepada aku sebagai ketua untuk kumpulan project ini. Kenapa pemahaman aku terhadap project ini penting adalah kerana nanti Project Owner ini akan balik semula ke UK. Oleh itu pemahaman aku amat penting supaya perhubungan komunikasi antara kumpulan di Malaysia dengan dia dapat dikurangkan ke tahap seminimum yang mungkin. Oleh itu semua masalah dan jalan penyelesaiannya mesti dibuat oleh aku. Kadang-kadang CEO ini gila jugak. Project begini besar dia suruh aku lead. Dah le experience untuk project ini tak da.

1 Responses to

  1. Anonymous Says:
  2. welcome to the wow power leveling cheap service site, buy

    wow power leveling cheap wow gold,wow gold,world of warcraft wow power leveling buy w

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger