Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 13 January 2006

Selamat Ulang Tahun ke 27 Siti Nurhaliza
Itulah kejutannya. 11 Januari 2006 adalah hari ulang tahun Siti Nurhaliza yang ke 27 tahun. Semoga Siti Nurhaliza akan terus mengekalkan mahkotanya untuk beberapa tahun lagi. Jom undi Siti Nurhaliza untuk Penyanyi Wanita Popular untuk kali sembilan berturut-turut.

Bila agaknya Siti Nurhaliza akan membuat pengumuman mengenai hubungan kita berdua. Hari yang dinanti akan tiba. :)

Pembaca Berita 4 : Lagu "Sure Or Not" nyanyian Tan Sri Michaelsoft mengalahkan lagu Siti Nurhalimah bertajuk "Cintaku Bukan Di Atas Email", dari filem Buli Balik. (gelak guling-guling)

Kesibukan yang melanda pada minggu ini menyebabkan ucapan selamat ulang tahun untuk Siti Nurhaliza telah terlewat dua hari. Sempat juga menjengah ke Trade Launch HotFM, sebuah stesen radio terbaru produk Media Prima, Sidang Media Puteri Gunung Ledang The Musical dan Tayangan Media Filem Buli Balik. Malam ini bersantai di Bangsar dan esok perlu berembun di penggambaran Sutun 2 di UITM Shah Alam pula.

Kredit Foto Siti Nurhaliza : UrbanSiti

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger