Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Rungutan

Entri oleh sultanmuzaffar 10 July 2009

Saya sering menerima rungutan yang blog ini jarang dikemaskinikan. Saya akur dengan rungutan tersebut kerana agak sibuk dengan pelbagai tugas yang perlu diselesaikan.

Untuk memenuhi permintaan pembaca, saya mencuba pelbagai teknologi aplikasi yang disediakan dan akhirnya memilih aplikasi ping.fm dan teknologi blackberry.

Entri ini dikemaskinikan sewaktu saya dalam perjalanan pulang dari FINAS selepas menghadiri Sidang Media FFM22 yang akan berlangsung di Kota Kinabalu, Sabah, Ogos depan.

FFM22 bakal berlangsung pada 5 hingga 8 Ogos depan. Saya teruja untuk menantikan dua tayangan perdana dari dua buah filem yang masih belum ditayangkan kepada umum.

Saya amat berharap "filem itu" bakal ditayangkan sempena majlis perasmian festival itu bertepatan dengan tema tahun ini yang berbunyi Filem Malaysia Ke Persada Dunia. Moga menjadi kenyataan.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger