Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Surat Terbuka Untuk Editor Akhbar Bukan Sekadar Berita

Entri oleh sultanmuzaffar 30 July 2009

Syabas kerana telah berjaya memalukan Allahyarham Yasmin Ahmad dan seluruh keluarganya. Semoga ada ganjaran yang menanti wartawan bacul tidak bernama seperti anda di Akhirat kelak. Semoga pemergian anda kelak akan turut diraikan sedemikian rupa. Jika bukan menerusi penyalahgunaan pena seperti yang telah dilakukan oleh wartawan bacul tidak bernama anda, menerima malu di peringkat kampung juga sudah cukup memadai.

Syabas juga saya ucapkan kerana telah mengajar saya bagaimana untuk menjadi wartawan bacul tidak bernama seperti anda. Sama ada akan saya ikuti ajaran tersebut, terserah kepada otak yang telah dipinjamkan buat saya. Apa yang telah anda lakukan sememangnya amat berharga buat institusi kewartawanan khususnya dan anak bangsa Malaysia amnya.

Demi bangsa Malaysia, kita juga wajar mengucapkan Syabas kepada mereka melalui :-

PENGARANG KOSMO!
46M, Jalan Lima, Off Jalan Chan Sow Lin, 55200 Kuala Lumpur
Email : berita@kosmo.com.my
Tel: 03-92214001 ext 508 & 506
Fax: 03-92218590

Syabas !

Yang benar,
Muzaffar Mustapa

Nota : Maka bertepatan sekali tagline yang anda gunakan iaitu "Bukan Sekadar Berita"....Saya terpaksa memungkiri janji saya untuk menghantar artikel percutian saya ke Manado untuk akhbar tersebut.

3 komen

  1. Eka Says:
  2. good move SM..I second the action..and..thanks..

     
  3. cuma terlambat sikit. hari ni paper tu dah mohon maaf.

    baru balik bercuti. :)

     
  4. Ajami Hashim Says:
  5. bacul = tak ada telur

    setakat "MAAF TERBUKA" apakejadahnya?

    pergilah dapatkan 'telur' balik dengan bersemuka dengan Mak Inom, Pak Atan & Cikgu Tan mintak maaf dan letak gambar & di muka depan!

    barulah "bukan sekadar berita.."

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger