Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 12 April 2007

Untuk cerita di sebalik tabir : The Yoga Instructor Diaries


Kalau Ebi Bawa Lagu Cindai !

Anda telah pun membuat keputusan ! Pelajar lelaki boleh diberikan lagu penyanyi perempuan dan sebaliknya. Sebenarnya pada tahun lepas, Farhan pernah diberikan beberapa lagu dari penyanyi lelaki. Nampaknya tiada masalah. Bagaimana pula bunyinya sekiranya musim ini pelajar lelaki pula diberikan lagu penyanyi perempuan.

Kalau kena gaya susunan muziknya tentu tiada masalah. Jamal Abdillah bawa lagu Aku Cinta Padamu selamba saja. Nak kata sedap belum tentu, tapi kalau kena gayanya tentu lebih menarik.

Diari ? Tiada apa yang menarik. Bila membaca ulasan harian dari Forum pun macam tiada apa yang best. Saya tidak berkesempatan untuk menonton pun. Sibuk sikit hari ini. Banyak urusan yang perlu diselesaikan.

Ingin saya ingatkan, di sini kita ibarat keluarga. Kalau ada yang salah, tegur. Kalau ada yang betul, ambil. Itu sahaja. Itu sebab ada perkataan interaktif, maklumbalas. Mulai pada hari ini sebarang komen akan saya baca dahulu. Jika lambat, maknanya saya sedang sibuk. Mungkin meeting, mungkin tiada di tempat.

Esok dah hari Jumaat. Latihan pelajar mungkin telah berjalan dengan baik. Dah lama tertinggal.

Apa yang berlaku semalam ? Saya tidak mahu bercerita lebih lanjut. Penat. Boleh baca apa yang berlaku semalam di Mr.Manager dan Klubbkidd.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger