Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 28 June 2003

Akademi Fantasia Rabu 26 Jun 2003

Konfiden Atie
Tahap konfiden Atie mula terserlah. Beliau telah mencuba sedaya upaya beliau untuk menyanyikan lagu tersebut. Perlu diingat, menyanyi bukan hanya melafazkan lirik tetapi juga penghayatan terhadap lirik tersebut. Itulah menyanyi. Yang dilakukan oleh Atie sekarang hanyalah membaca lirik bukannya penghayatan. Tetpi beliau telah mencuba sehabis baik untuk menyanyikan lagu tersebut. Azizi datang kepada Atie untuk menenangkan perasaan beliau yang sedang kerisauan. Azizi lebih bertindak sebagai seorang "sister" di kalangan peserta yang sebelas itu. Itu kelebihan Azizi di kalangan mereka. Azizi tidak sombong dan bijak menggunakan peluang yang ada. Itu strategi Azizi untuk memancing undi penonton tetapi jika penonton masih mengambilkira faktor rupa sebagai tiket untuk menjadi penghibur terbaik, maka sudah pasti Azizi tidak akan mendapat undi.

Vince menari tarian asli ?
Usaha Vince untuk belajar menari tarian asli dipuji walaupun agak kayu. Ia harus dipuji kerana percubaan bangsa asing untuk mempelajari tarian Melayu.

Amy Mastura - Nemo
Amy Mastura muncul secara mengejut ke Akademi sebagai seorang jururawat yang merawat Nemo. Nemo kembali ke Akademi setelah dihantar ke klinik untuk pemeriksaan kerana tidak berapa sihat. Kemunculan Amy lebih bertindak sebagai pembawa semangat untuk Atie dan beliau mendengar dan sama-sama menyanyikan lagu nyanyian Atie "Save The Best For Last".

Spot check
Oleh kerana mereka telah ditegur semalam kerana isu pakaian, pada hari ini Encik Baha melakukan spot check. Adalah lebih baik jika Encik Baha melakukan spot check setelah kelas berakhir agar tidak mengganggu para pelajar sewaktu sessi akademik berjalan.

Kelas Fatimah Abu Bakar - intepretasi lakaran
Di dalam kelas ini mereka perlu melakarkan emosi mereka di atas sekeping kertas. Mereka telah melakarkan dan Rosma telah melakarkan sesuatu yang agak menarik.

p/s:- Ulasan ini terlewat dipaparkan kerana kesibukan tugas yang agak meruncing. Berlaku sedikit perpindahan yang melibatkan perubahan cuaca dan tingkat.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger