Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 30 June 2003

Diari Akademi
Imbasan Akademi Fantasia

Adi muncul sebagai tetamu dalam episod kali ini. Sewaktu ditanya tentang perasaannya beliau bersikap positif dan menerima segala keputusan yang datang. Adi berkelulusan kejuruteraan dari UPM sanggup bangun jam 5 pagi untuk pergi ke audition di ASTRO. Naik bas lompat ke Klang hingga ke Subang dan di ambil oleh rakannya ke ASTRO. Semangat yang tebal untuk menjadi seorang penghibur.

Pada peringkat awal menerima keputusan penyingkiran beliau masih dapat mengawal emosinya tetapi setelah mengusung beg, didapati beliau tidak dapat mengawal emosinya. Saat yang paling mengharukan tentu sekali sewaktu rakan-rakannya menyanyikan lagu kegemarannya iatu "Aku Cinta Kau Dan Dia" Air mata Adi mengalir tanpa dapat ditahan.

Seluruh dewan seakan tidak dapat menerima keputusan penyingkiran Adi. Adi berbakat besar. Kali pertama penonton menyaksikan Aznil mengalirkan air mata. Juga pertama kali penonton menyaksikan pelajar lelaki mengalirkan air mata. Khai begitu sedih kerana kehilangan seorang rakan sebiliknya. Begitu juga Vince, Burn, Azizi dan Sahri yang tidak dapat menahan perasaan sedih mereka.

Yang pastinya, Akademi Fantasia kehilangan seorang pelajar yang berbakat besar, mampun menjadi tenaga pengajar bermain gitar kepada rakan-rakan pelajarnya. Kesedihan di Akademi lebih jujur berbanding sewaktu penyingkiran Azza.

Nantikan siaran ulangan Konsert III pada hari Rabu jam 12 tengahari di ASTRO RIA.

p/s:- Saya tidak sabar untuk melihat aksi mereka pada malam ini dan mengetahui lagu apa yang akan diperolehi oleh mereka.

1 Responses to

  1. Anonymous Says:
  2. welcome to the wow power leveling, cheap service site,WoW Gold buy cheap wow gold,wow gold,world of warcraft buy wow power leveling
    ow gold

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger