Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 03 April 2007

Diari Akademi Fantasia Ep.20

Yang paling best pun tentang Dafi. Memang berani mati budak tuh ! Dia cakap apa yang dia rasa betul. Memang dia selamba je. Memang itu pun apa yang aku rasa. Ogy kritik ikut sedap mulut dia je. Kalau ada Erma Fatimah sebagai Pengkritik Jemputan baru kita boleh nampak siapa yang bijaksana dan siapa yang bijak-ke-sana-sini.

Menuju Puncak kembali ke asal? Rasa boring pula. Dah mula rasa sesuai dengan yang baru dan kini kembali ke asal. Boleh lah Ogy komen tentang tarian Menuju Puncak pulak. Mungkin tak dapat di Konsert, boleh komen di suratkhabar atau majalah mana-mana.

Adegan percintaan boleh tunjuk, tapi sikit-sikit. Tak boleh banyak-banyak sangat nanti orang benci. Macam kes Shawal dan Noni ni memang sesuai lah. Harap-harap dapat kekal lama.

Saya rasa lebih seronok Diari esok kerana ada Kelas Persembahan Pentas. Di penghujung diari tadi ada tunjuk sikit sebagai teaser.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger