Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 19 July 2006

Tanda-Tanda Anda Peminat Fanatik Siti Nurhaliza

Musim-musim yang lepas, saya akan menyenaraikan Tanda-Tanda ini khusus kepada topik Akademi Fantasia, Mawi atau yang berkaitan. Memandangkan musim ini tiada topik menarik berkenaan Akademi Fantasia, terpaksalah saya menggunakan topik Siti Nurhaliza sebagai bahan untuk entri ini.

1. Menghafal setiap lagunya termasuklah Cuti Cuti Malaysia dan Budi Bahasa Amalan Kita.
2. Sanggup mengaku andalah bapa/ibu sebenar Siti Nurhaliza itupun setelah Siti menjadi jutawan.
3. Sanggup terbang ke London untuk menjadi antara orang Melayu yang menonton Konsert Siti Nurhaliza di Royal Albert Hall, London.
4. Tiba-tiba anda menjadi peminat setia Dr.Fazley.
5. Tidak kisah jika Siti Nurhaliza memilih Mawi kerana dua-dua sama-sama jutawan.
6. Tidak pernah miss sebarang Konsert besar yang melibatkan Siti Nurhaliza. London, Bukit Jalil, Singapura, Indonesia...mana sahaja.
7. Membuat checklist perkara-perkara yang perlu diketahui sebelum perkahwinan Siti Nurhaliza.
8. Berkeras memastikan senarai tersebut bertanda 100%.
9. Masih dalam mode in-denial selagi anda tidak melihat dengan mata sendiri, Datuk K lah yang menjabat tangan Tok Kadi.
10. Anda masih ingin mengetahui tentangnya walaupun pilihannya bukan pilihan anda. Sheila Majid pernah melakukan yang sama bila memilih Roslan Aziz, tetapi sehingga kini saya masih meminatinya.
11. Termimpi-mimpi apakah gaun pengantin yang akan dipakai oleh Siti Nurhaliza nanti.
12. Currently listening to Transkripsi kekal selama 2 bulan lebih hingga menyebabkan artis-artis lain tidak boleh cari makan.
13. Poster Transkripsi dikekalkan walaupun ada desakan untuk menurunkan poster tersebut.
14. Tiada sebarang perubahan akan dilakukan pada animated banner. Hanya gambar Siti Nurhaliza akan terus dikekalkan, tidak akan ditambah foto Datuk K.
15. Teringin membeli Honda City model baru agar dapat merasa memandu City.

Ada lagi ?

Hari ini merupakan hari entri saya di moNSTerblog. Topik yang lebih kurang iaitu Siti Nurhaliza dan Puteri Gunung Ledang ! Seronok jadi moonlighting masa-masa begini. Penat tapi Puas ! Malam ini juga merupakan tayangan episod pertama Ejen016 di TV3 pada jam 9.30 malam. Nak juga tengok apa orang lain nak tulis tentang program ni. Apakah akan berubah angin atau berubah gaya ?

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger