Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Diari Akademi Fantasia Ep. 2 : Hatiku Kau Luka

Entri oleh sultanmuzaffar 10 March 2009















Tidak banyak yang dapat saya perkatakan mengenai Diari malam ini kerana saya agak sibuk merancang wawancara bersama Pengetua Akademi Fantasia di Gala TV yang akan diadakan dalam minggu ini selain menyiapkan sedikit penyelidikan mengenai MINI Cooper.

Pelajar telah pun didedahkan dengan Tujuh Syarat Transformasi AF begitu juga dengan pihak media yang hadir di Majlis Pengumuman Pengetua AF7 malam semalam. Saya merasakan penonton perlu juga didedahkan dengan misi barisan tenaga pengajar musim ini.

3 komen

  1. Kurt Kuden Says:
  2. beb, aku tatau is it just me or memang sore Akim tu mcm Faizal AF4? eheheh
    go Akim go!! sedappp sore
    Ksian tgk Rubisa Rini Adila n Sidi.. mcm ade potensi nak kene kuar je minggu ni..
    sabar yeee

     
  3. Pen_Merah Says:
  4. Aril akan mencetuskan masalah... masalah... masalah... (bergema dan berecho) terbaik wok... terbaik! Berusaha!

     
  5. Elle Syeila Says:
  6. SM, as fan of your blog plz plz plz return the season chat of af in your blog...hehehhehe

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger