Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.

Finalis Akademi Fantasia 7

Entri oleh sultanmuzaffar 08 March 2009

1. AKIM (Afiq Hakim bin Ahmad, 18, Johor Bahru, Johor)
2. OBRI (Ahmad Sobri bin Hasmuni, 24, Johor Bahru, Johor)
3. ARIL (Khairil Azam bin Pilus, 24, Kuala Lumpur)
4. HAFIZ (Mohd. Hafiz bin Mohd Suip, 19, Kuching, Sarawak)
5. QHAUD (Mohd Qhauhd bin Abdul Rashid, 25, Selangor)
6. SIDI (Mohd. Rashidi bin Mohamad Isa, 27, Ipoh, Perak)
7. YAZID (Mohd. Yazid bin Ibrahim, 22, Johor Bahru, Johor).
8. CLAUDIA (Claudia Fay Geres, 24, Kuching, Sarawak)
9. ISMA (Ismaliza binti Ismail, 30, Kuala Lumpur)
10. ADILA (Nas Adila binti Mohd Dan, 23, Johor Bahru, Johor)
11. ZIZI (Nur Fazelah @ Zizie binti Mohd Tahil)
12. RUBISA (Rubisa binti Tiasin; 23, Kota Marudu, Sabah)
13. AISHAH (Siti Aishah binti Bujang, 18, Kuching, Sarawak)
14. RINI (Zuzafrini binti Zulkifli, 26, Kajang, Selangor)

9 komen

  1. Kurt Kuden Says:
  2. beb.. aku nmpak mcm best claudia ngan akim hehehehe wpun tak denga lagi nyanyi..

     
  3. ::JULI3T:: Says:
  4. BRO,
    apa address laman web rasmi AF7...???
    Seperti tahun2 sebelum, ada FORUM kan.. tapi kali ni mcm takde je? puas dah menjelajah ruang internet.. tak de gak...adehh tak best la kalo takde forum rasmi AF..!

     
  5. fairuz afif Says:
  6. afundi aishah !
    huhuhu

     
  7. Hazrey Says:
  8. bro, lama aku tak singgah. Hope u r in the pink of health. Ramai peserta dari jb. hopefully they score.

     
  9. ::JULI3T:: Says:
  10. AFUNDI AISHAH gak!!!

     
  11. AFIQ'S Says:
  12. woooaa ade sebaya ngn i nh :D
    vote aishah ngn akim!!

     
  13. yan Says:
  14. hmmm dah lame tak ke sini..
    td igtkan tersilap pegi blog.. upenye SM punye gak..
    bile AF tibe baru nak kesini.. heheh

     
  15. cErItEra'aD Says:
  16. bole ke diorg nih jadik sebaik mawi? zahid? huhuhuhuu..good luck!

     
  17. Pen_Merah Says:
  18. Bro, take note... ZIZI (Nur Fazelah @ Zizie binti Mohd Tahil) tu berasal dari Semporna, Sabah.... hehehehh... berusaha!

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger