Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 12 August 2003

AGE BALING BOLING 2003 !

Ahli Majlis Tertinggi Akar Gita Estetika (AGE) sebuah pertubuhan seni berasaskan teater, muzik dan tari ingin menjemput anda semua untuk memeriahkan satu pertandingan boling yang kami namakan AGE BALING BOLING 2003 ! Pertandingan tersebut akan berlangsung seperti butiran berikut :-

Hari: Sabtu
Tarikh: 16 Ogos 2003
Jam: 3 petang
Tempat: Pandan Lake Club

Berminat ?

Terhad kepada 30 orang ! 3 orang di dalam setiap team ! Yuran penyertaan adalah RM20 seorang lebih kurang RM60 satu team.

::Hadiah yang menanti anda::
Medal:-
Johan
Naib Johan dan
Tempat Ketiga Markah Tertinggi.

Hamper:-
Team Markah Tertinggi
Team Dengan Markah Terendah dan
Team Paling Happening !

Sila sertakan nama Team yang bersesuaian dengan konsep kumpulan ! Contoh: "Tangan Kayu" untuk team yang merasakan diri mereka tidak pandai main boling atau "Longkang" untuk team yang akan sentiasa masuk longkang juga Team Platform & Lampu untuk team yang merasakan dunia hidup mereka hanya bercampur-gaul dengan lampu & platform. Team adalah digalakkan percampuran jantina.

Anda boleh menghubungi mereka sebelum atau pada hari Rabu untuk mendaftarkan diri.
Jawa 0123932147
Akmal 0193447081
Fayno 0124109782


Yang belum menjadi ahli, boleh juga mendaftar sebagai ahli pada hari tersebut. Yuran pendaftaran ahli adalah RM20. Mari kita memeriahkan AGE BALING BOLING 2003 !

JOM KITA KE AGE BALING BOLING 2003 !

Naib Presiden AGE
sultanmuzaffar

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger