Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 25 February 2004

Nemo

Imbasan Akademi FantasiaUntuk pengetahuan semua, Nemo telah mengalami satu kemalangan pada hari Selasa. Nemo telah dimasukkan ke sebuah Hospital Haiwan di Kuala Lumpur. X-Ray telah dijalankan dan perkembangan terkini Nemo sedang diawasi oleh pihak hospital. Keadaan Nemo kini beransur pulih dan dijadualkan keluar dari Hospital tersebut pada hari Jumaat. Saya berkesempatan untuk melawat Nemo pada jam 8 malam tadi bersama beberapa orang rakan serta ditemani oleh Guardian Nemo. Nemo, semoga cepat sembuh !

Imbasan Akademi Fantasia 04-03 oleh sultanmuzaffar

Tetamu : Adifashla pakai baju bunga !

Episod kali ini agak membosankan. Bercerita tentang nyanyian lagu sewaktu Konsert. Cara nyanyian mereka bebas mengikut kehendak mereka tetapi asalkan tidak lari dari panduan yang telah diberikan oleh Tenaga Pengajar.

Sahri dan Nana antara pelajar yang suka menangis di dalam Akademi, kata Adi. Bukan untuk meraih simpati dan ada situasi di dalam Akademi yang mereka benar-benar down dan benar-benar terharu. Sifat suka menangis bukan penentu turun naik peratus undian.

Pada satu ketika PS2 ada di Akademi, namun demikian ditarik kembali kerana Tenaga Pengajar merasakan PS2 telah melalaikan mereka. Tentunya ketiadaan Azza amat dirasai apabila di dalam aspek kemas-mengemas. Seperti makcik-makcik, Aznil cuba mendapatkan penjelasan Adi tentang hubungan rapat Burn dan Nana serta Khai dan Rosma. Mengambil langkah berjaga-jaga, Adi menjawab tidak tahu. Seperti minggu-minggu terdahulu, Liza dan Azza apabila ditanya tentang pelajar lain banyak cuba mengelak dari disoal soalan sedemikian. Sama juga dengan Adi.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger