Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 26 February 2004

Rindu Pada Nemo ?

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia

Imbasan Akademi Fantasia 04-04 oleh sultanmuzaffar

Tetamu : Adifashla jacket hitam !

Makin boring pula, atau mungkin kerana demam AF sudah semakin kebah. Dulu masa Diari Akademi, pandang jam pukul 8.30 malam, lagi sekali pandang sudah pukul 9.00 malam. Terasa begitu cepat. Tetapi menonton Imbasan Akademi Fantasia, mata mengharapkan jam mencecah angka 8 dengan cepat. Lebih-lebih lagi perlu bergegas ke Hospital Haiwan untuk mendapatkan foto terkini Nemo.

Walaupun tersingkir pada Konsert III, cita-cita beliau tidak terhenti di situ sahaja. Akan ada rezeki lain buat beliau. Ramai yang menyangkakan pada minggu Adi tersingkir Atie yang sepatutnya tersingkir kerana prestasi buruknya dengan lagu Save The Best For Last. Namun demikian, Adi mengakui bahawa usaha yang dilakukan oleh Atie untuk membuat persembahan yang baik amat terpuji.

Walaupun sessi latihan diadakan di hadapan pelajar lain dan mereka menerima komen dari Tenaga Pengajar di hadapan rakan-rakan, ia patut digunakan sebagai input untuk diri sendiri dan kebaikan kita juga.

yahoogroup NemoAFCat

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger