Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 07 July 2003

Menjawab persoalan Syanie di tag-board tentang Kedudukan Undian AF.

syanie: tuanku sultan........ awak nie penjaga markah untuk AF ke????? bukan hape hairan sikit awak bulih tau result undian konsert IV seperti yang tertera dalam penenrangan awak disebelah nie
sultanmuzaffar: lah...tgk lah imbasan AF dan bukak website AF, semua peratus markah ada kat situ. saya cut & paste jer. tak yah susah2 nak jaga markah.
syanie: tapikan tuanku dalam imbasan AF belum latest lagi as per the time i open the website earlier this morning tu yang terkezut nengok tuanku punye result as if macam yang terkini je
syanie: well tuanku looking through the website as at now NIJA is at the last position with 7% so sekarang nie sape nak kelentong sape huh????
syanie: tuanku sultan.....kenapa berdiam diri huh?????

Penerangan berkenaan Kedudukan Undian AF
Kedudukan Undian yang terpapar di weblog saya adalah kedudukan pada jam 10.30 malam hari Sabtu selepas berlangsungnya Konsert IV. Carta kedudukan undian ada disiarkan pada siaran Imbasan Akademi Fantasia pada hari Ahad jam 1 petang. Jadi adalah tidak mustahil sekiranya saya tahu tentang kedudukan tersebut. Saya update berkenaan Imbasan pada jam 4.33 petang hari Ahad setelah Imbasan selesai keudara.

Kedudukan Undian yang terpapar di website Akademi Fantasia sekarang ialah kedudukan terkini pada Minggu kelima. Untuk perhatian semua, undian pada minggu keempat telah pun diresetkan menjadi kosong. Oleh itu setiap peserta akan bermula dengan kosong pada setiap minggu. Saya pasti pihak ASTRO mempunyai realtime voting system yang mendapat input vote dari SMS terus ke pangkalan data Akademi Fantasia dan kemudiannya memaparkan kedudukan undian tersebut di laman web Akademi Fantasia. Untuk perhatian saudari syanie, MAXIS dan ASTRO mempunyai bapa yang sama iaitu Binariang. Sudah pasti sistem yang mereka ada sangat canggih.

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger