Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 20 July 2003

World Premiere - MP3 Konsert VI Akademi Fantasia

Jutaan terima kasih kepada Rosma yang telah menceriakan dan menghidupkan Akademi Fantasia selama 6 minggu. Anda sememangnya berbakat. Anda menjadi mangsa sentimen undian penonton. Anda sememangnya layak untuk mendapat standing ovation semalam. Seluruh Malaysia terkejut dengan keputusan yang mereka sendiri tentukan.

Rosma
Rosma - Sinaran

Nasihat dari Pengetua Akademi Fantasia, Encik Freddie Fernandez dan Penerbit Akademi Fantasia, Encik Adi Shamsul:-

"Undilah mereka yang benar-benar berbakat, undi pelajar yang anda suka untuk meneruskan hayat mereka di Akademi Fantasia. Setiap pelajar berada di dalam keadaan yang tidak selesa. Jangan berfikiran bahawa apabila seseorang pelajar itu sudah popular dan selesa, beliau akan terus kekal popular dan akan terus kekal di Akademi Fantasia. Anda haruslah bertanggungjawab terhadap setiap keputusan yang telah anda buat, kerana ini keputusan anda."



Pengundi AF, jangan leka, undian di tangan anda.

Terima kasih juga buat mytipi2001 dari Miri, Sarawak yang sudi menghantar mp3 ini sebentar tadi.
Terima kasih, dan teruskan bersama sultanmuzaffar

Ulasan terperinci berkenaan Konsert VI hanya akan tersiar selepas siaran Imbasan Akademi Fantasia.

1 Responses to

  1. Anonymous Says:
  2. welcome to the wow power leveling, cheap service site,WoW Gold buy cheap wow gold,wow gold,world of warcraft buy wow power leveling
    ow gold

     
Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger