Undilah

SULTANMUZAFFAR (26 Februari 2002 - sekarang)

Seorang blogger, pelayar internet, penyelam scuba dan penagih tegar televisyen dan Wii. Melihat seluruh dunia di laman blog menerusi kamera DSLR dan kacamata tebalnya (kadang-kadang kanta lekap).

Mengkritik tidak bererti menentang, menyetujui tidak semestinya menyokong, menegur tidak bermakna membenci, dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik.
Entri oleh sultanmuzaffar 05 July 2003

Promosi sempena Karnival Membeli-Belah Malaysia 2003 dan Bulan Membaca 2003

jongkang-jongket - self censorship board

Saya hanya mengenali beliau melalui penulisan sinis di weblognya. Walaupun ada kalanya bernada riak, tetapi saya faham dan sudah lali dengan gurauan tersebut. Tidak sekali pun saya anggap beliau bersifat riak. Saya gemar untuk mencadangkan agar pembaca saya membaca tulisan kartunnya di jongkang-jongket 2000.

Buku ini harus dimiliki oleh semua orang, tak kira lelaki dan perempuan, miskin dan kaya, tua dan muda, tinggi dan rendah, kecil dan besar, tebal dan nipis, panjang dan pendek, labu dan labi, romeo dan juliet, laila dan majnun, uda dan dara, benson dan hedges, johnson dan johnson, serta mereka-mereka yang tertewas.

Boleh didownload secara PERCUMA ke dalam hard disk dan dicetak untuk dibaca pada waktu lapang bersama teman-teman serumah dan jiran depan. Buku di dalam format *.pdf bersaiz 803kb muat di dalam disket, dan muat di dalam poket. Anda memerlukan software Adobe Acrobat Reader (yang boleh didownload secara PERCUMA juga) untuk membaca/mencetak buku ini.

download buku jj2k

terima kasih daun keladi

Related Posts with Thumbnails

www.gua.com.my

sultanmuzaffar - entertainment blogger